0

آموزش طراحی سرنسخه پزشک

دسته بندی ها : آموزش فتوشاپ 8 دی 1400 افشین عربی 4320 بازدید
آموزش طراحی سرنسخه پزشک

طراحی سرنسخه پزشک

در این ویدیو شما آموزش مرحله به مرحله طراحی سرنسخه پزشک آشنا خواهید شد ، سرنسخه پزشک را می توان معادل سربرگ برای شرکت‌ها و کارخانجات دانست ، با این حال سربرگ و سرنسخه پزشک تفاوت هایی هم باهم دارند ،​ ولی بگذریم و به سراغ آموزش برویم ، در این ویدیو تقریبا 6 دقیقه ای شما خواهید توانست با فتوشاپ یک سرنسخه زیبا و خاص طراحی کنید و نیاز به هیچ کسی برای طراحی نخواهید داشت ، البته باید با فتوشاپ آشنا باشید و اگر آشنا نیستید به بخش آموزش فتوشاپ ما مراجعه کنید.

 

 

برای دانلود طرح‌های لایه باز سربرگ به لینک زیر بروید :

طرح لایه باز سربرگ

طرح لایه باز سرنسخه پزشک

تو این ویدیو به روش خیلی ساده طرحی از یک سر نسخه پزشک با استفاده از اشکال مختلف طراحی کردیم، امیدوارم از این آموزش اذت ببرید ??

اگر سوالی داشتید داخل کامنت ها برامون بنویسید حتما جواب میدیم??‍♂️?‍♂️

نحوه طراحی سرنسخه

در طراحی سرنسخه، هیچ الزامی برای رنگی بودن آن نیست و هیچ کس نمی تواند بگوید که اگر این فایل طراحی شده رنگی نباشد به درد نمی‌خورد یا حتما باید رنگی باشد ، این موارد می توانند به صورت رنگی و سیاه و سفید طراحی شود . اگر در مواردی اهمیت داشتن ست اداری برای کلینیک ها و مراکز درمانی بسیار زیاد باشد، در نسخه و بخش انتهایی، از یک لوگو و اطلاعات ثابت همچون، آدرس و راه های تماس نیز نام برده می شود.

سربرگ بر خلاف سرنسخه که تنها مربوط به واحد های درمانی است یعنی شما نمی توانید از سربرگ برای واحد های درمانی و یا از سرنسخه برای کارخانجات استفاده کنید ، هر چند شباهت هایی زیادی با هم دارند و می توانید آنها را با کمی تغییر بجای یکدیگر استفاده کنید . البته این امکان نیز وجود دارد که یک کلینیک درمانی از سربرگ برای نامه های اداری و مکاتبات استفاده نمایند. معمولا هر پزشک از یک سرنسخه خاص مخصوص به خود استفاده می نماید. این سرنسخه ها به نام خود پزشک چاپ خواهند شد و به گونه ای می تواند به اعتبار پزشک بیفزاید و همزمان برای تبلیغ وی استفاده شود ، زیرا شماره تماس و آدرس مطب وی در سرنسخه طراحی شده چاپ می شود.

در کلینیک ها و مراکز درمانی و بهداشتی یک چیز حائز اهمیت وجود دارد و آن ست اداری برای کلینیک است هر چند که ممکن است یک پزشک ترجیح دهد از سرنسخه خود استفاده کند و ما این موارد را صرفا جهت اطلاع می گوییم و ربطی به طراحی و آموزش این سرنسخه ندارد .

 

گرافیک من وردپرس
افشین عربی

طراح گرافیکی

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه مای گرافیک

با عضویت در خبرنامه ویژه مای گرافیک از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!